måndag 17 januari 2011

Italienskt på Primo hantverkargatan.



Helgen avslutades med middag på Primo Ciao Ciao på Hantverkargatan. Jag käkade en ravioli med fyra ostar från förrättsmenyn som gick att få som helportion. Vanligtvis äter jag deras spagetti al pomodoro, en helt awesome spagetti med tomatsås, men kände att det var dags att variera sig en aning.

Raviolin var god, men kändes nära på friterad. Funkar säkert för en förrätt, men för en huvudrätt blev det för mastigt, även om det smakade gott.

Stället är något av ett stammisställe för mig och Sarah. 62:an går dörr till dörr och det är nästan alltid bra service, något som jag skulle säga går igenom på alla Primo Ciao Ciaos, det finns fyra stycken i Stockholm tror jag. Jag gillar den här restaurangen bättre än den på Odenplan. Lite mindre stimmigt, men fortfarande stilrent och mysigt italienskt.

Såg den här reklamen på väg hem. Mycket roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar